Aneks do umowy – zmiana nazwy firmy to dokument, który – w przypadku umowy o pracę – nie jest wymagany, o ile poza nazwą nie zmienia się adres siedziby, numer NIP, REGON ani numer KRS.
Aneks do umowy – zmiana nazwy firmy musi przyjmować formę taką samą jak umowa, której dotyczy, o ile w jej treści nie określono wymaganej dla aneksów innej formy pisemnej. W treści aneksu do umowy muszą znaleźć się natomiast dane stron umowy oraz oznaczenie dokumentu, którego dotyczy aneksowanie.
Konieczne jest także dokładne opisanie wprowadzanych zmian z oznaczeniem terminu ich obowiązywania. Jeśli termin ten nie zostanie określony, przyjmuje się, że zmiany wchodzą w życie z dniem podpisania aneksu.
Wzór aneksu do umowy – zmiana nazwy firmy to gotowy do wypełnienia druk, który powinien zostać podpisany przez obie strony stosunku prawnego. Aneksy zawsze zawiera się bowiem za porozumieniem stron.
Podobne wzory pism:
Pokrewne produkty
- Prawo handlowe i gospodarcze
Pozew o rozwiązanie spółki przez kuratora – wzór
Oceniony 0 na 5.16.00 zł